Grafický
design

Image
Grafický design

Již je jasné, jak na to!

V Bonami jsem za sebou nechala i práci na Design & brand manuálu, který specifikuje barevnost, písmo, jeho hierarchii, nové grafické prvky, např. tzv. "buřtíky" (a jejich následnou animaci), práci s logem a fotkami. Také jsem navrhla podobu tiskové inzerce včetně advertoriálů a šablony používané k periodickým marketingovým akcím, např. k akci "doprava zdarma".

Image Image Image Image
Image Image
Grafický design

Blíží se září, tak hurá do školy

Vizuál pro měsíc srpen, ve kterém se představilo pět kampaní zaměřením týkající se výbavy malého školáka do školy. V rámci konceptu vzniklo logo, banner na homepage, badge na titulní obrázky kampaní i grafická podpora na sociální sítě. Téma je prezentováno za pomocí křídou ozvláštněného firemního písma, ilustracemi a fotkami.

Grafický design

Černý pátek se zářivými slevami

Pro Black Friday roku 2016 jsem vyfotila světélka na černém pozadí s bílým kruhem symbolizující měsíc, následně jsem vytvořila logo a tuto černobílou kombinaci jsem ozvláštnila výraznou zelenou, která tmavý koncept narušila. Díky variabilitě fotky se s ní dobře pracovalo i na dalších formátech pro potřebnou propagaci.

Image Image
Image Image
Grafický design

Hlavně být vidět

Grafika používaná (nejen) na sociálních sítích, která má na první pohled upoutat a zaujmout, ale nebýt ukřičená a prvoplánová.

Image Image Image Image
Image Image Image Image
Grafický design

Vítejte ve filmovém ráji

Inspirováno dětskou papírovou skládankou nebe-peklo-ráj, trefně představující hravost a barevnost celého konceptu, a stejně tak vhodně podporující heslo festivalu Vítejte v ráji. Zpracování cíleně vybočuje od předešlých ročníků — pracuje s čistou fotografií a emocemi v obličeji. Námět spolehlivě zasahuje cílovou skupinu návštěvníků — mladé lidi, kteří tuto skládanku z dětství dobře znají. V případě, že neví, na který film právě jít, mohou se zeptat skládanky — na skrytých polích obsahuje názvy jednotlivých promítacích míst. Prázdné skládanky si návštěvníci mohou sami vypisovat a tím se navzájem bavit.

ImageImageImage
Grafický design

Jak by mohl vypadat časopis o lesnictví

V časopise se mísí kontrast serifového písma s extravagantní ruční typografií nadpisů, která působí nejen svěžím dojmem, ale také odkazuje do lesního prostření. Text je řešen čistě a čtivě. Fotografie jsou lazeny do přírodních barev, tak, aby byla celková poklidná atmosféra lesního čtení dotvořena.

ImageImage